Udlandstelefoni

Når du skal vælge et mobilabonnement, så er det helt afgørende, at du undersøger alt, hvad der er at undersøge ved udbyderen af mobilabonnementet som f.eks. udlandstelefoni. For eksempel tror mange, at det eneste der betyder noget ved et mobilabonnement er, hvor meget det koster, og hvor meget taletid, sms/mms og data du får med. Det passer dog ikke helt.

Du bliver også nødt til at undersøge nogle af de andre muligheder, som udbyderen af mobilabonnementet tilbyder, hvis du bliver deres nye kunde. En af disse er, om dit mobilabonnement indebærer, at du kan tale i telefon i udlandet. Det er nemlig uhyre vigtigt, da du kan komme i en situation, hvor du har brug for at snakke i telefon, når du ikke er i Danmark.

Samtidig skal du undersøge, hvad det koster i ekstra takster mht. udlandstelefoni, hvis du vælger det pågældende mobilabonnement hos den pågældende udbyder af mobilabonnementer. Der er nemlig altid nogle af disse mobilabonnement udbydere, der vil prøve at snyde dig ved i alt hemmelighed at sætte ekstra gebyrer osv. på ting som telefoni i udlandet med i dit mobilabonnement.

Det skal du naturligvis ikke finde dig, og det eneste du reelt set skal gøre for at undgå, at dette bliver en del af dit mobilabonnement er at konfrontere udbyderen af mobilabonnementet med, hvad du har fundet. De vil jo bare gerne have en glad kunde, og går den så går den. Går den ikke, så går den ikke.

Hvis de mod forventning skulle holde fast i de ekstra gebyrer, så kan du jo bare gå hen til en anden mobilabonnement udbyder, der slet ikke har disse gebyrer. Hvis du er lidt smart kan du også sige til den nye mobilabonnement udbyder, at du ellers havde fået et rigtig godt tilbud af den anden mobilabonnement udbyder, for at de vil give dig et endnu bedre tilbud.

Det vigtigste er altså bare, at du husker på at undersøge alle disse ting, før du direkte indgår en aftale om et mobilabonnement, for så snart du har betalt for mobilabonnementet, så er der desværre ingen vej tilbage igen. Mobilabonnement udbyderen er naturligvis interesseret i at have en glad kunde, og du er samtidig interesseret i et godt og billigt mobilabonnement uden skjulte gebyrer. Derfor skal du altid være sikker på, at aftalen er god for dig, før du skriver under og betaler for dit nye mobilabonnement.

Lån til mobilabonnement og forbrug

Mangler du penge til dit mobilabonnement, ny telefon eller forbrug generelt, så overvej et online lån. Online lån er utrolig populære, da du kan låne uden at stille sikkerhed og uden, at der bliver stillet egentlige krav til dig som låntager.

Med et lån på nettet kan du låne op til 400.000 kr. på 2 minutter. Pengene vil blive overført ved hjælp af NemID, og derfor vil pengene stå på din konto i løbet af 30 minutter. Den hurtige ekspeditionstid gør, at online lån også kaldes for hurtig lån eller kviklån.

Rent faktisk er de billigste kviklån gratis de første 30 dage. Det vil sige, at hvis du er ny kunde, kan du låne penge gratis den første måned. Lån 5.000 kr. og betal 5.000 kr. tilbage 30 dage senere – du betaler altså ingen renter og gebyrer. Læs meget mere på TRYGT.DK

Disclaimer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *